HABERLER

ATA Euronewsport Haluk Yavuz Interview,


Sektörün lojistik üs olma hedefi ile ilgili degerlendirmelerde bulunan ATA Freight Türkiye Genel Müdürü Haluk Yavuz:

Hedeflerimize Ulasmak Için Çok Çalisiyoruz

1996 yilinda kurulan ve merkezi New York'ta bulunan, yenilikçi tasimacilik yönetimi çözümleri konusunda uzmanlasmis ATA Freight, geleneksel bir uluslararasi nakliye sirketinden, yenilikçi ve tam entegre tedarik zinciri çözümleri sunan, dünyanin önde gelen lojistik firmalarindan biri haline geldi.
New York'ta bir ofisle baslayan ve tüm bu yillar boyunca hep büyüyüp geliserek 30’dan fazla ofis ve 400'den fazla ekip üyesiyle global olarak ABD, Türkiye, Hindistan, Çin ve Meksika'da ofisler açan ATA Freight, yeni hedefler dogrultusunda yoluna devam ediyor. Bu hedefleri gerçeklestirmek amaci ile Türkiye’de yeni bir yapilanmaya giden ve Türkiye Genel Müdürlük görevine getirilen Haluk Yavuz, sektörün ve firmanin gelecegi ile ilgili degerlendirmelerde bulundu. 

Bize kisaca firmanizi tanitir misiniz?

Firmamiz 1996 yilinda ABD’de kuruluyor. Sonrasinda Türkiye, Çin, Rusya, Meksika, Hindistan ofislerimizi kurarak operasyonlarimiza devam ettik. Son olarak da önümüzdeki günlerde Banglades’teki ofisimizi açiyoruz. Yaklasik dört yüzün üzerinde çalisani olan bir firma. 

Faaliyet alanlariniz ile ilgili bilgi alabilir miyiz?

Faaliyet alanimiz bütün tedarik zinciri çözümlerini kapsiyor, içerisinde hava, kara, deniz ve tren tasimaciligi oldugu gibi bunun yaninda depolama ve gümrükleme faaliyetlerimiz var. Ayrica proje departmanimizda proje bazli özel tasimacilik hizmeti veriyor. Bu tür çalismalarda genelde genel geçer ölçülerin disina çikilmaktadir. Genelde de bu tür projeler enerji sektöründe karsimiza çiktigi için o alana yogunlasiyoruz. 

Türkiye lojistik üs olma noktasinda bir hedef belirledi ve bu amaç dogrultusunda çalismalar yapiyor. Sizin bu konudaki düsüncelerinizi alabilir miyiz?

Türkiye’nin bu anlamada cografi olarak önemli bir avantaji var. Asya ile Avrupa’yi birbirine baglayan bir noktada olmasi oldukça önemli. Ancak yasanan savas ortami bu avantajimizi kullanmamizi zora sokuyor. Her seye ragmen yapilan Üçüncü Havalimani’nin önemli oldugunu düsünüyorum. 29 Ekim’de açilmasi planlaniyor, bu hedefe ulasilmasi zor olsa da bittikten sonra havacilik alaninda önemli bir asama kaydedilecektir. Bu gelismeye paralel olarak deniz, kara ve demiryollarinin gelistirilmesi oldukça önemli. Entegre bir yapi ortaya çikarabilirsek hedeflere ulasilabilir. 

Ipekyolu projesi olarak ifade ettigimiz bir çalisma var bu proje bahsettiginiz bu entegrasyona katki saglar mi?

Katki saglar, bu alanda yapilan yatirimlar oldukça önemli, diger taraftan limanlar konusunda da ciddi yatirimlardan bahsediyor olmamiz bizi kisa vadede olmamakla birlikte uzun vadede hedeflerimize ulastiracaktir. Bu konuda tek tehlike politik anlamda sekteye ugramaktir. 

Havacilik alaninda yapilan tasimacilik son yillarda uyusturucu, kaçakçilik gibi illegal olusumlarla anilmaya baslandi ve bu alandaki prestijli yapilarin ister istemez imajlari zedeleniyor. Bu alanda yeterli denetimin oldugunu düsünüyor musunuz?

Yeterli denetimin yapildigi kanaatindeyim. Diger taraftan uyusturucu gibi vakialarla karsilasildigina tanik olmadim. Ayrica bu durumu sadece Türkiye’de yapiliyormus gibi ifade etmekte yanlis, eger varsa Dünya’nin diger taraflarinda da olabilir.

Türkiye ABD arasindaki iliskilerde yasanan gerginlikler sizi etkiliyor mu?

Sektörleri etkiledigi gibi bizi de etkiliyor. Örnegin demir çelik konusunda yasanan gelismeler dogal olarak satislari satislarda dolayli olarak lojistigi etkileyecektir. 

Sektörde fiyatlarin düstügü ve bu dogrultuda firmalarin zarara ugradigi ifade ediliyor. Sizin açinizdan durum degerlendirmesi alabilir miyiz? 

Son on yilda ki fiyatlarin ciddi oranda düstügünü söyleyebiliriz. Bu düsüsten etkilenmemek mümkün degil. Bizim gibi hizmet sektöründeki firmalarin maliyetteki en büyük payinin insan oldugunu düsünürsek, çalisan maliyetlerinin düsmedigi bir ortamda düsen fiyatlar bizi zorluyor. Sektörün bu anlamda sikintisi büyük, rekabet ortami da bizi bu konuda zorluyor. 


Sektörde haksiz rekabetten bahsediliyor. Firmalarin kaçak akaryakit kullandigi ifade ediliyor. Bu konudaki düsüncelerinizi alabilir miyiz?

O tarz firmalarla çalisan müsteriler var. Diger taraftan bizim gibi hizmet kalitesini artirmis olan firmalarla çalisan müsterilerde var. Bu ortamda firmalar hedef kitlelerini belirliyor ve ona göre hizmet vermeye devam ediyor. 

Sizin pazarinizda yeterli düzeyde is var mi?

Pazar büyük bir pazar ama bu alandaki oyuncunun da fazla oldugunu söyleyebiliriz. 

2018 yili beklentilerinizde bahsedebilir miyiz? 

2018 yilinda Türkiye’de daha agresif bir büyüme için satis ekibimizi büyütüyoruz. Pazarda bilinen markamizi büyütmeyi hedefliyoruz. Denizin yaninda biraz daha hava tasimaciligina agirlik vermek istiyoruz. Su an itibari ile firmamizda % 80 oraninda olan deniz tasimaciliginin havacilik yönünde gelistirmek istiyoruz. Senenin son çeyreginde de kara lojistigine agirlik vermeyi planliyoruz.  

ATA Freight Rusya’da ilk Ofisini Moskova’da Açti,

Global ekonomideki büyümenin yavaslamasi, korumaci politikalarin artmasi, düsen navlun fiyatlari ve petrol fiyatlarindaki degiskenlikler Dünya lojistik piyasasini olumsuz etkilemektedir. 2016 yili birçok lojistik firmasi için çok zorlu geçti, bunun sonucunda 2017 yili ile birlikte Dünya’nin en büyük konteyner hatlarinin bazilari batti, bazilari satildi veya birlesti ve geri kalanlarda birbirleriyle ortak servisler kurarak bu krizi asmaya çalisti. Bütün bu degisikliklerden sonra, lojistik sektörü daha stabil bir yapiyla yoluna devam etmektedir.

Rusya, Dünya’nin en büyük yüz ölçümüne sahip ülkesi dolayisiyla lojistik firmalarina sinirsiz firsatlar sunuyor. Bu sebeple ATA Freight büyümesini devam ettirirken yeni yatirimlarini Rusya’ya yapmaya karar verdi.

Soru: Sirketinizin temsilciligini Rusya’da açmaniza tesvik eden esas sebepler neler?

Cevap:

ATA Freight sadece tasimacilik yapan geleneksel bir lojistik firmasi degildir, yenilikçi tasimacilik yönetimi çözümlerinde uzmanlasmis, global bir lojistik firmasiyiz, sundugumuz lojistik çözümlerle, müsterilerimizin tedarik süreçlerinin her asamasini kontrol etmelerini sagliyoruz.

Müsterilerimizin tedarik zincirlerini bastan sona yönetebilecek altyapiya sahibiz. Grup sirketlerimiz altinda, gümrük müsavirligi, Endüstriyel projeler, depolama, kontrol kulesi ve teknoloji çözümleri gibi hizmetleri veriyoruz.  

ATA Freight Rusya ofisi, Türkiye ile Avrupa Birligi ülkeleri arasinda ticari faaliyetler ve entegre lojistik hizmetleri saglamak üzere Moskova'da kurulmustur. Endüstriyel proje lojistigi, uluslararasi nakliye, depo yönetimi, sirketimiz tarafindan müsterilere sunulan hizmetler arasinda olacaktir.

Yeni bir ülkede ofis açilmasi söz konusu oldugunda, ATA Freight olarak dikkat ettigimiz önemli karar noktalari var. Yeni girilecek pazardaki is yapma kolayligi, ülkenin ekonomik büyümesi ve pazarin stratejik lokasyonu en önemli kriterlerimiz. Her iki ülkeye de baktigimizda, Türkiye, Avrupa ile Asya arasinda ekonomik köprü vazifesi gören stratejik bir konuma sahip, ayni sekilde Rusya, Dünya’nin en büyük yüz ölçümüne sahip ülkesi. Iki ülkenin stratejik konumlari, lojistik açisindan çok önemli firsatlari içerisinde barindiriyor.

Rusya’nin nakliye ve lojistik sektörü yabanci firmalar için sinirsiz firsatlar sunuyor. Bu sebeple ATA Freight büyümesini devam ettirirken yeni yatirimlarini Rusya’ya yapmaya karar verdi.

Iki ülke arasinda baslangiçta hava, deniz ve karayolu tasimaciliginin yani sira Endüstriyel proje tasimaciligi servisi de verecegiz. ATA Freight çok kisa zamanda, ticaret ve lojistik uzmanlariyla fark yaratip, Rusya lojistik sektöründe büyüyerek en önemli oyunculardan biri olacaktir. ATA Freight, global yapisiyla ve önemli konteyner hatlariyla olan iliskileri sayesinde dünyanin bütün limanlarina esnek servisler saglayabilmektedir.

Soru: Rusya’da Sirketiniz için nasil bir gelecek bekliyorsunuz? Sirketinizin Rusya’daki perspektifleri neler olabilir? Sirketinizin Sizce ne gibi üstünlükleri var?

Cevap:

Bu tamamen iki ülke arasindaki ticari iliskilere bagli olacaktir. Türk akimi, Akkuyu Nükleer Santrali gibi dev enerji projeleri lojistik sektörünün büyümesine pozitif etki yapacaktir. ATA Freight olarak, Rusya’nin lojistik alaninda, daha gelismis teknolojiye, dinamik, tasarruflu nakliye çözümlerine ve uluslararasi yatirimlara ihtiyaci olduguna inaniyoruz. ATA Freight, finansal olarak güçlü, stabil ve bagimsizdir. Sektördeki 21 yillik tecrübemiz ve global ofis agimizla Rusya lojistik sektöründe fark yaratacagimiz bazi özelliklerimiz;

ü  Benzersiz lojistik çözümler

ü  Son moda teknolojik yenilikler

ü  Bütün tedarik zincirini kapsayan özel lojistik servisler

ü  Firmamiza özel servisler ve daha verimli operasyon süreçleri

ü  Belgelendirilmis kalite, operasyonel mükemmellik ve gelismis lojistik yönetim

ü  Müsterilerimize ve is gereksinimlerine özel mükemmel müsteri hizmetleri

Bugün, Türkiye, Amerika, Meksika, Çin, Hindistan ve Rusya’da olmak üzere alti ülkede ofislerimiz var. Her zaman potansiyeli olan, büyüyen ve zorlayici pazarlarda olmak, diger sirketlerin yapmayi bile düsünemedigi servisleri vermek istiyoruz. Geçen sene bu ülkelerde 6 yeni ofis daha açtik. ATA Freight her zaman bulundugu ülkelerde ve global ekonominin aktif rol oynadigi pazarlarda büyümeyi hedef edinmistir. Dolayisiyla, bizi önümüzdeki senelerde hem Rusya’da hem diger baska ülkelerde daha sik görmeye baslayacaksiniz. Hedefimiz 2026 yilina kadar en büyük 50 3PL lojistik firmasi arasina girmektir. 

Soru: Rusya-Türkiye iliskilerinde meydana gelen kriz, genel olarak lojistik sektörünü ve özellikle Sirketinizi nasil etkiledi? O dönemde yasanan sorunlarla tekrar karsilasmamak için hem genel olarak sektörde hem de Sirketiniz tarafindan ne gibi tedbirler alindi?

Cevap:

Lojistik sektörü 2016 yilinda, politik problemlerden, kurlardaki dalgalanmalardan, Avrupa Birligi ile olan sinir problemleri ve iki ülke arasindaki sorunlardan dolayi hafif bir daralma yasadi. Bu krizler, Türkiye – Rusya lojistik sektörünü çok olumsuz etkilese de, en kötü zamanlarin artik arkada kaldigini ve sektörde pozitif bir hava oldugunu görebiliyoruz. Tabi ki, bu toparlanma su anda çok küçük boyutlarda fakat biz lojistik sektörünün önümüzdeki dönemde çok hizli büyüyecegini öngörüyoruz.

Soru: Rusya’da Türk sirketlerinin yatirimlarini garanti altina alan ne gibi adimlar atiliyor, hangi mekanizmalar kuruluyor?

Cevap:

Türkiye ve Rusya hükümetleri ortak bir anlasma imzalayarak, bir milyar dolarlik ortak yatirim fonu olusturmaya karar verdiler. Bu fonla beraber, yeni yatirimlar yapmak daha kolay olacak ve iki ülke arasindaki is iliskilerini kuvvetlendirecektir. Lojistik sektörü de hükümetlerin gündemindeki en önemli endüstrilerden bir tanesi olacaktir. Ayrica 2017 yili bitmeden, iki ülke arasinda serbest ticaret antlasmasi imzalanmasi beklenmektedir.

Kisaca ATA Freight hakkinda

New York merkezli ATA Freight ’in, Amerika Birlesik Devletleri, Türkiye, Hindistan, Meksika Çin ve en son olarak Rusya'da olmak üzere 6 ayri ülkede kendisine ait 28 ofisi ve 400’den fazla çalisani bulunmaktadir. Kendi ofislerimiz disinda bütün Dünya’ya yayilmis genis ve güçlü acente agi ile ithalat ve ihracata yönelik haftalik düzenli servislerle parsiyel ve komple deniz, hava ve kara tasimaciligi hizmeti sunmaktayiz. Bunlarin disinda tedarik zinciri çözümleri, proje tasimaciligi, depo hizmetleri, paketleme, elleçleme ve gümrükleme gibi hizmetleri de grup sirketlerimiz araciligiyla müsterilerimize sunuyoruz.

ATA Freight, ofislerinin bulundugu ticari hatlar arasindaki tasimalarda lider lojistik firmasi olmayi hedeflemektedir. Bu hedef dogrultusunda, ticaretin zor oldugu bu pazarlardaki tecrübemiz ve ticari hat uzmanlarimizla, müsterilerimizin tasimalarini ve islemlerini oldukça kolaylastiran bir altyapi sunarak yatirimlarimiza devam ediyoruz.

ATA Freight, sadece tasimacilik yapan geleneksel bir lojistik firmasi degil, yenilikçi tasimacilik yönetimi çözümlerinde uzmanlasmis, global bir lojistik firmasidir, sundugumuz lojistik ve teknolojik çözümlerle, müsterilerimizin tedarik süreçlerinin her asamasini kontrol etmelerini sagliyoruz.

Ata freight inovasyon ödülü kazandi.,

17 Mayis 2016 
 
New York merkezli global lojistik firmasi ATA Freight, lojistik yönetimi çözümü olan - Vizio MyWay ürünüyle Dünya’nin sayili tarim ekipmanlari üreticilerinden olan John Deere firmasi tarafindan, inovasyon ödülüne layik görüldü. 

Inovasyon ödülleri, yaraticilik, uygulanabilirlik, isbirligi ve yarattigi etkinin ölçüldügü dört önemli performans kategorileri açisindan yillik olarak degerlendiriliyor ve bu sonuçlara göre seçilmis tedarikçiler ödüllendiriliyor. Vizio Myway, bu dört kategoride en fazla oyu alan ürün oldu. 
 
ATA Freight sirketler grubunun bir parçasi olan merkezi Hindistan-Mumbai’de bulunan VIZIO firmasi tarafindan gelistirilen, lojistik sektörünü gelecege tasiyacak MyWay, ATA Freight’in lojistik yönetimi çözümüdür. 

Vizio tarafindan gelistirilen ürün, standart bir kargo takip programindan farkli olarak bütün lojistik sürecinizi görüntülemenizi ve kolayca kontrol etmenizi saglayacak yenilikçi bir yaklasim getiriyor. Her türlü bilgisayar ve mobil cihazdan giris yapabileceginiz ürün sayesinde görsel harita üzerinde tedarikçi lokasyonlarini, limanlari, yüklerin okyanus veya hava rotalarini ve tüm aktif sevkiyatlar için son güncel lokasyonlari görebilirsiniz. 

MyWay’in lojistik sektörüne sundugu en yenilikçi çözüm, birden fazla tedarikçiden yük bekleniyorsa, daha kargo yüklenmeden ne zaman varacagini hesaplayarak, haritadan tam zamanli olarak takip edebilmenize olanak saglamasidir.

Firmalar sevkiyatlarinin bütün detaylarini kendilerine özel ekranlardan takip edip, sevkiyatlarla ilgili belge, tasiyici, tahmini varis zamani gibi bilgilere bir tikla ulasabiliyorlar.

ATA Freight yönetimi, Amerika’nin Illinois eyaletinde düzenlenen resmi törene katilarak ödülülünü aldi. Sirketin COO’su Mert Göker, yaptigi konusmada “Bu ödül inovasyona ve yenilikçi ürünlere yaptigimiz yatirimin göstergesidir. Dizayn asamasindan, uygulamaya kadar emegi geçen bütün herkese tesekkür ediyorum. ATA Freight olarak lojistigin geleceginde teknolojinin olduguna inaniyoruz, lojistik sektörünü daha ileriye tasiyacak yenilikçi ürün ve servislere yatirim yapmaya devam edecegiz” dedi.

Bugün Amerika Birlesik Devletleri, Türkiye, Hindistan, Meksika ve Çin’de olmak üzere 5 ayri ülkede kendisine ait 27 ofisi ve 400’den fazla çalisani bulunan ATA Freight, sundugu esnek ve hizli servisleri, müsterilerine özel ürünleri ve inovatif tedarik zinciri çözümleriyle, lojistik sektörünü gelecege tasimaktadir.

Lojistigin geleceginde teknoloji var (Forbes Röportaji),

01 Mart 2016
 
Lojistik sektörünün güncel konjonktürünü degerlendiren ATA Freight Yönetim Kurulu Baskani Cengiz Oguzhan, 2015 yilinin zorlu bir dönem oldugunu vurguladi. “Seçimler, düsük navlunlar, global ekonomideki yavaslama ve bölgemizde yasanan olumsuzluklar; tasimaciligi ve lojistik sektörünü zorlayan etkenler o l a r a k karsimiza çikiyor” diyen Oguzhan, su açiklamada bulundu: “Türk lojistik sektörü, ‘Agility 2016 Yeni Gelisen Pazarlar Lojistik Endeksi’nde düsüs gösterdi. Türkiye bu endekste ‘Pazarin Dis Dünya ile Baglanabilirliligi’ ve ‘Gelecegin En Önemli Lojistik Pazarlari’ arasinda bir önceki yila göre gerileme oldu. ‘Lojistik Yatirimlar için En Cazip Pazar’ siralamasinda ise yerinde saydik.
 
Su bir gerçek ki, dis ticaretle büyümeyi hedef alan Türkiye için lojistik sektörü stratejik bir deger tasimaktadir. Izlenecek dogru politikalarla Türkiye, lojistik bir üs olabilir. Sorunlar asildiginda sektördeki firmalarin is yapmasi, kendilerini yenileyebilmeleri ve yeni yatirimlar yapmalari kolaylasacaktir. Bu noktada firmalarin teknoloji yatirimlarina agirlik vererek maliyet tasarrufu saglamalarini, zamani iyi kullanmalarini ve verimliliklerini artirmalarini önermekteyiz.”
 
Yenilikçi çözümler gelistiriyor
 
New York merkezli ATA Freight; ABD, Türkiye, Hindistan, Meksika ve Çin’de kendisine ait 27 ofisi ve 400’den
fazla çalisani ile faaliyet gösteriyor. Firma, tüm dünyaya yayilan genis ve güçlü acente agi ile ithalat ve ihracata yönelik haftalik düzenli servislerle parsiyel ve komple deniz, hava ve kara tasimaciligi hizmetleri sunuyor. Ayrica tedarik zinciri, proje tasimaciligi, depo hizmetleri, paketleme, elleçleme ve gümrükleme gibi alanlarda da çözümler üretiliyor.
 
Global 3PL hizmet veren sektörün ilk 50 firmasi arasina girmeyi hedefleyen ATA Freight, ayni zamanda 2016 yilinda ofislerinin bulundugu pazarlarda lider lojistik saglayicisi olmayi planliyor. Cengiz Oguzhan’in yorumuna göre, sektörde
20 yili geride birakan ATA Freight, yillar içinde geleneksel bir tasimacilik firmasindan; yenilikçi ve özel tedarik zinciri çözümleri
sunan global bir lojistik firmasina dönüstü. Ofislerinin yer aldigi ticari hatlar arasinda yapilan tasimalarda lider olmayi hedefleyen ATA Freight' in hedefe giden yoldaki en büyük yardimcilarindan
biri de teknoloji yatirimlari.
 
“Lojistigin geleceginde teknolojinin olduguna inaniyor, tüm yatirimlarimizi buna göre sekillendiriyoruz. Halihazirda Hindistan-Mumbai’de bulunan VIZIO firmamiz, lojistik sektörünü gelecege tasiyacak yenilikçi çözümler gelistirmektedir” diyen Oguzhan; bu anlamda ortaya koyduklari lojistik yönetimi çözümü MyWay hakkinda bilgi verdi.
 
Oguzhan; söyle konustu: “MyWay, standart kargo takip programlarindan çok daha fazlasini
saglayarak bütün lojistik sürecinizi görünür kilar ve kolayca kontrol etmenizi saglar. Görsel harita üzerinde tedarikçi lokasyonlarini, limanlari, yüklerin okyanus veya hava rotalarini ve tüm aktif sevkiyatlari için son güncel lokasyonlari görebilirsiniz. Bunun disinda, sevkiyatlarin bütün detaylarini buradan takip edip, sevkiyatlarla ilgili belge, tasiyici, tahmini varis zamani gibi bilgilere ulasabilirsiniz. MyWay’i farkli kilan en önemli özelligi ise eger
birden fazla tedarikçiden yük bekliyorsaniz, daha yükünüz hazir olmadan ne zaman varacagini hesaplamasi ve tam zamanli olarak takip edebilmenize yardimci olmasidir.”

ATA Freight 20. Yilini Kutladi,

30 Ocak 2016 

Sektördeki 20. yilini, tüm sirket çalisanlari ve is ortaklari ile Çiragan Sarayi’nda yapilan görkemli bir gala ile kutlayan ATA Freight, bu önemli gecede tüm konuklarina katkilarindan dolayi tesekkür etme firsati buldu.

Lojistik sektörünün köklü ve önde gelen firmalarindan ATA Freight, 1996 yilinda New York’ta kuruldu. ATA Freight Yönetim kurulu baskani Cengiz Oguzhan ve yönetim kurulunun ev sahipliginde düzenlenen 20.yil galasina farkli ülkelerden yerli ve yabanci sirket yöneticileri ile is dünyasindan davetliler de katildi.

Gecede bir konusma yapan Cengiz Oguzhan, “Sirketin kuruldugu yildan bu zamana geldigi noktadan ve de bu gece 20. yilimizi kutluyor olmaktan dolayi, çok heyecanliyim” dedi. Konusmasina “Bu anlamli yildönümünde 20 yildir lojistik alaninda itibarli sekilde hizmet vermis, sektörün en köklü sirketlerinden biri olmanin gurur ve sevincini yasiyoruz” diyerek devam etti. “Sirketin 5 farkli ülkede faaliyet gösterdigini, ve Türkiye’deki Gala ile 20.yil kutlamalarinin baslangicinin yapildigini belirten Oguzhan diger ülkelerde de bu anlamli yil dönümünün ayni çoskuyla kutlanacagini açikladi.”

Konusmasini ATA Freight ailesine tesekkür ederek tamamlayan Cengiz Oguzhan “20 yil boyunca Dürüstlük, Sorumluluk ve Mükemmelligi degerlerimizin merkezine yerlestirdik. Bu mutlu günleri yasiyor olmamiza sagladiginiz katkilariniz için hepinize ayri ayri tesekkür ediyorum, elbette ki bu basarilarin ardinda tüm ATA Freight ailesinin ilkeli, düzenli ve özverili çalismasi yatiyor.” dedi.

Yasemin Ortwein’in sunuculugunu yaptigi galaya, ATA Freight’in 20 yillik yolculugunu davetlilere aktaran kurumsal filmin izlenmesi ile devam edildi. Gala Gecesi 20. yil pastasinin ATA Freight Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte kesilmesinin ardindan sahne alan Candan Erçetin’in muhtesem performansiyla devam etti. Candan Erçetin yerli ve yabanci repertuariyla eglenceli bir gece yasatirken katilanlar da doyasiya eglendi.

 

JFK Havaalanindaki küçük bir ofisten, 5 ülkede ofisleri olan global bir sirkete

1996 yilinda New York' da kurulan ATA Freight, geçen yillar içerisinde geleneksel bir tasimacilik firmasindan, yenilikçi ve tamamen entegre tedarik zinciri çözümleri sunan, önde gelen global lojistik firmalarindan birine dönüsmüstür.

 

Istikrarli büyümesine devam eden sirket, bugün Amerika Birlesik Devletleri, Türkiye, Hindistan, Meksika ve Çin’de olmak üzere 5 ayri ülkede kendisine ait 27 ofisi ve 400’den fazla çalisani bulunmaktadir . Kendi ofisleri disinda bütün Dünya’ya yayilmis genis ve güçlü acente agi ile ithalat ve ihracata yönelik haftalik düzenli servislerle parsiyel ve komple deniz, hava ve kara tasimaciligi hizmeti sunmaktadir.

Bunlarin disinda tedarik zinciri çözümleri, proje tasimaciligi, depo hizmetleri, paketleme, elleçleme ve gümrükleme gibi hizmetleri de saglamaktadir.

«12»